2013. október 27., vasárnap

Mai szakasz: 81. zsoltár

A mai igeszakaszunkban csodálatos ígéret található. „Ó, ha az én népem hallgatna reám, s Izráel az én utamon járna! Legott megaláznám ellenségeit, s szorongatói ellen fordítanám kezemet." (14-15. vers)

Isten meg akar menteni minket. Hallod a vágyakozását a hangjában? És annak ellenére, hogy az izraeliták elutasították Istent, mégis így szólítja őket: „Az én népem." Máté evangéliuma 23. fejezetének 37. versében Jézus könyörög a gyermekeinek. „Jeruzsálem, Jeruzsálem! Aki megölöd a prófétákat, és megkövezed azokat, akiket hozzád küldtek, hányszor akartam egybegyűjteni a te fiaidat, miképpen a tyúk egybegyűjti a kis csirkéit a szárnya alá; de te nem akartad."

Hallottad már Jézus hangját, amikor könyörgött neked, hogy oszd meg vele az életedet? Hogy biztonságba helyezhessen, és megvédhessen, mint ahogy egy kotlós védi a kiscsibéit? Jézus gyakran utal úgy önmagára, mint gondviselőnkre. Ő „a jó pásztor". Ezt mondja. „Az én juhaim hallgatnak az én hangomra, és én ismerem őket, és ők követnek engem." Kiscsirkék. Bárányok. Jézus a gondodat szeretné viselni. Vigyázni akar rád, és meg szeretne védeni. Szeretne közelebb vonni magához; közéd és az ellenfeleid közé szeretne állni.

Ma azért szeretnék imádkozni, hogy te meg én átadhassuk magunkat az Ő szeretetének. A 91. zsoltár 4. versében Isten ezt az ígéretet teszi. „Tollaival fedez be téged, és szárnyai alatt lesz az oltalmad." Ámen.

Kimberly Bobenhausen,
otthon tanító tanár
Fordította: Rajki Dávid

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése